dimecres, 6 de maig del 2009

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA LLIURE!

És molt gran, amics, és molt gran.

Ara arribo del Roxy, creuant el Poble9, afònic, eufòric, daltònic, pletòric, birratònic…

Ha estat una bogeria. El bar s’ha fet fosc. Jo m’he enfosquit. Han volat les cadires. No he volat jo perquè peso 90 quilos. M’he abraçat fins als tamburets. No ens ho podíem creure. Fins i tot jo havia perdut la fe, i ho vèia perdut.

Però allà ha aparegut aquest xut formidable de l’Iniesta, amb tota la ràbia, ell que normalment li costa… i ha trencat el malefici del Chelsea. I ja som a Roma. Hem patit com mai. Però ja som a Roma. El tema Chelsea ha fregat la màgia negra. No s’entén que en dos partits gairebé no haguéssim fet un bon xut entre els tres pals. I llavors apareix Iniesta.

Jo ja tinc el bitllet d’avió i l’hotel a Roma. Ara només falta l’entrada. M’és igual. Sé que serà complicat i hi haurà hòsties. Però jo hi seré, ni que hagi d’anar al Col·liseu a veure’l. Però vull ser a Roma. I hi seré. Una festa així no me la perdo, com no em vaig perdre ni Londres, ni París...

És molt gran, amics, molt gran.

I fins i tot a Roma puc tenir la gran sort, l’enorme fortuna, de trobar-me aquest espanyol de merda del Bolaño i donar-li un curset de dignitat catalana. Accelerat, això sí. Una cosa ràpideta, però molt clara, molt contundent. I de cara, rata de merda, de cara.

Se’n recordeu de la gran sèrie Màgnum? Se’n recordeu quan dèia allò de que sentia una veueta? Jo també la sento. De fet no és una veueta, és com un raig de veu, que em diu que estem a punt per a fer grans coses. Aquest Barça les està fent. I com a país crec que estem en una sotregada tan forta que fins i tot cruixen els claus de la tomba d’en Macià, i que el seu esperit, la seva ànima i el seu coratge ens embriaguen.

Tenim a les mans fer grans coses. No us quedeu a casa. A Roma, a Barcelona, a tot arreu… s’està gestant la gran revolta catalana. I reivindiquem el protagonisme!

A sac contra Espanya! A sac contra el tripartit!

Visca la terra, mori el mal govern!

Endavant, Reagrupament!

I visca el Barça i visca Catalunya lliure!!!!!

PS: ser del Barça és, el millor que hi ha!!!!

9 comentaris:

  1. Molt gran company, molt gran.......tot potes enlaire!!!
    La història ens està fent un guiny, signes de canvi en una nova era.....ni la rata fastigosa del Bolaño ho pot enpastifar, no podrà pas amb nosaltres!!!

    ResponElimina
  2. Oé, oé oé oé, oe!

    Des del Lluçanès-

    ResponElimina
  3. I jo... que sóc un descregut del futbol i vaig apagar la radio just mig minut abans del gol ( em vaig assabentar que haviem guanyat just apagar-la quan vaig sentir la cridòria dels veïns) : per cert "guiny" és "picar l'ullet" en català no ?

    ResponElimina
  4. Tú també ets molt gran Elies. Cor i passió i molta inteligència...Endavant i Visca el BARÇA!!!!

    ResponElimina
  5. Hòstia, Elies, quines ganes que tens de trobar-te aquest sujeto a Roma... A mi em tallaria molt el rotllo.

    A veure si tens sort i trobes una entrada. Seran nominals, ja ho saps?

    Jo vaig ser a Wembley, i com deia el Nunyes, "ya se pueden morir". No podria aguantar els nervis d'una altra final com aquella.

    ResponElimina
  6. Fantàstic!!!
    Jo també volia ser a Roma, però no sóc soci i com que sembla que són personals i intransferibles les entrades, no hi haurà res a fer...
    Quin honor ser seguidor d'aquest equip, amb aquests jugadors, aquest joc, i representant aquest país.
    No sé on deu ser ara en Giralt i la seva moció i tots els ultres, espanyolistes, ressentits i demés púrria que portava al darrere...

    ResponElimina
  7. enhorabona pel bloc! fa temps que llegeixo però no gosava dir res, però avui entre tot plegat se m'ha posat la pell de gallina llegint aquesta entrada!

    endavant, copa, lliga champions i la independència vindrà de la muntanya ;)

    ResponElimina
  8. Espero que quan et trobis al Bolaño a Roma, jo també hi sigui a prop, per donar-li una "càlida" benvinguda a les galtes.

    Salut i Estat propi!

    Kiska de combat

    ResponElimina
  9. Mira, noi, amb lo Barça sí que guanyaràs, però això de Reagrupament què és? No serà pas lo xiringuito que s'ha muntat lo Carretero, "despechado" ell perquè no suca? Amb aquests arreplegats no guanyaràs pas cap Champions, t'ho ben asseguro...

    ResponElimina